Äntligen kan jag andas ut.

Idag åkte jag till skolan vid 9 och hade den muntliga delen i engelska nationella. Det gick bra tror jag. Fortsatte dagen lika bra. Vid 16.00 tog jag bussen till sjukhuset och åkte hem med mamma. Hem och bytte om och åkte ut till stallet. Där duschade vi Barbados och gick en promenad i solen med honom, jag och mamma. Det gick jättebra och han sköter sig fortfarande. Vid halv 8 åkte jag hem och åt, duschade och packade och nu ligger jag här, i Rasmus säng. Fullt upp idag, men det gillar jag. När jag kom hit för ca 20 minuter sen var jag ensam hemma och det visste jag redan, Rasmus kommer nog hem om 45 minuter tror jag. Hans mamma hade lämnat frukost till oss imorgon och chipsskruvar. Världens finaste <3 Nu har jag precis suttit på Rasmus dator tills när han kommer hem och lagt mig i sängen och kollar på hästhoppningen. Kan man få en bättre torsdag?
 

Kommentarer
Postat av: Tussie & London - ung ryttare med höga ambitioner

Fin blogg! Allt bra?

2013-04-28 @ 17:36:00
URL: http://londonryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0