Linnéa Ahlinder

Jag heter Linnéa Ahlinder och fyller 18 år i sommar. Jag bor utanför Västerås med mina föräldrar och mina två yngre syskon. Jag går på Rudbeckianska gymnasiet i Västerås och läser Samhällsprogrammet med samhällsinriktning. På fritiden ägnar jag nästan all tid åt hästarna samt alla mina pengar. När jag får tid över umgås jag med min pojkvän, Rasmus. Det blir också att jag åker och sover hos han på nätterna ibland då det är enda gången vi får tid att träffas. Att umgås med kompisar finns det knappt tid till, vissa dagar på lov eller på stan efter skolan. Men jag tar igen det genom att umgås så mycket jag kan med mina kompisar i skolan under skoltid. På sommaren brukar jag och min familj resa utomlands och på vintern åker vi till fjällen och åker skidor. Det är väl i stort sett det jag gör med mitt liv just nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0